De meest gestelde vragen over onze overstap naar een nieuw ICT-systeem

1. Waarom stapt Liftinstituut over op Microsoft Dynamics?

Bij Liftinstituut gaan we over naar Microsoft Dynamics om onze bedrijfsprocessen te verbeteren en te moderniseren. Zo kunnen we onze dienstverlening aan gebouweigenaren en -beheerders nog verder verbeteren.

2. Wat verandert er voor mij als klant van Liftinstituut?

Als klant kun je mogelijk enkele veranderingen ervaren in de manier waarop je met ons communiceert en zakendoet. Dit kan onder meer betrekking hebben op de nieuwe manier van werken, bijvoorbeeld bij het ontvangen van aankondigingen, rapporten en facturen.

3. Wordt mijn accountinformatie overgezet naar Microsoft Dynamics?

Ja. Om een naadloze overgang te garanderen, zetten we alle accountinformatie en historische gegevens over naar Microsoft Dynamics. Daarvoor hoef je geen actie te ondernemen.

4. Verandert de dienstverlening van Liftinstituut door de overgang naar Microsoft Dynamics?

Met de overstap naar MicroSoft Dynamics willen we de kwaliteit van onze dienstverlening naar een nog hoger plan tillen. Zie je bepaalde veranderingen in onze communicatie liever anders? Dan horen we dat graag.

5. Zijn er kosten verbonden aan deze overgang voor mij als klant?

Nee, opdrachtgevers zijn er geen investeringen verbonden aan deze overgang.

6. Hoe kan ik ondersteuning krijgen als ik problemen ondervind?

Neem gerust contact op met onze klantenservice (info@liftinstituut.nl) of je accountmanager voor hulp en ondersteuning bij eventuele problemen of vragen over het nieuwe systeem. Wij staan voor je klaar.

7. Wanneer stapt Liftinstituut over naar Microsoft Dynamics?

Op maandag 3 juni 2024 stappen we over op het nieuwe ICT-systeem.

8. Hoe krijg ik meer informatie over de overstap naar Microsoft Dynamics en wat dit voor mij als klant betekent?

Voor meer informatie over onze overstap naar Microsoft Dynamics kun je contact opnemen met je relatiemanager of onze klantenservice (info@liftinstituut.nl). We beantwoorden je vragen graag.