Als spil in de liftenbranche deelt Liftinstituut graag nieuws en wetenswaardigheden uit de branche met u. Deze keer gaan we in op de nieuwe dienstverlening van liftproducent Otis die zich met VvE Branch specifiek richt op Verenigingen van Eigenaren. Hasan Koç, Branch Manager VvE bij Otis Nederland: “We hebben onze service speciaal aangepast op de wensen en behoeften van de VvE. Zo kunnen we hen nog beter de service bieden waar we zo trots op zijn.”
PERSOONLIJKE AANDACHT
Koç legt uit: “We willen VvE’s graag sneller en direct te woord staan. Daarom werken we binnen de klantenteams van VvE Branch met één helder aanspreekpunt: de teamleider in de regio waar de VvE gevestigd is. Of het nu gaat om advisering bij de investering in onze diensten of om de uitvoering ervan, je kunt altijd bij jouw contactpersoon terecht. Die persoonlijke aandacht ervaren veel VvE’s als prettig.”
SMART-SERVICE VOOR VVE’S
Behalve met persoonlijke aandacht onderscheidt de liftenproducent zich richting VvE-markt ook met Smart-diensten: “Op basis van Otis Smart Maintenance bieden we onderhoud aan dat gebaseerd is op het daadwerkelijke gebruik. Wordt de lift minder vaak gebruikt, dan kunnen we onze onderhoudsprestatie daarop aanpassen.”
MEERJARENPLAN
“En dan hebben we nog de Smart Financial Planner die inzichtelijk maakt wat de verwachte onderhoudskosten zijn voor de komende jaren. We merken dat veel VvE’s dat inzicht erg op prijs stellen. Handig voor hun meerjarenonderhoudsplan.” Wie meer wil lezen over de VvE-dienstverlening van Otis, kan terecht op www.otisnederland.nl/mijn-vve/.
- Heeft u ook interessant branchenieuws?
Deel het met de redactie van Liftinstituut Actueel via oosting.marjon@liftinstituut.nl.